fredag 25 september 2009

Nästa Generations Hemsidor

Den 28:de Maj skrev jag om Voonix, ett ungt företag som bygger hemsidor åt företag. Det är det många som gör, men jag tycker att Voonix gör mer än bara bygger en hemsida. Som jag skrev förra gången så är Andreas och hans medarbetare ovanligt lyhörda och lyckas alltid fånga upp vad kunden vill med sin webbplats.

Resultaten blir lysande om jag får säga det själv. Titta bara på vilken snygg och ändamålsenlig hemsida de hjälpt Adventure Lovers AB att skapa; adventurelovers.se. Deras nya hemsida är byggd i Joomla CMS och har bland annat:

- Standarddelar för enkel skötsel av hemsidan
- E-handel
- Bildgalleri
- DIBS Betalningsystem
- Synkronisering med satelittelefon
- SEO - Sökmotoroptimering

Tveka inte att kontakta dem om du planerar att skaffa en ny hemsida eller behöver hjälp med din gamla. Om du tar en titt på de hemsidor de hjälpt olika företag att bygga, så förstår du varför jag skrev denna blogg!


Lycka till !

Tomas
HjoSEO.se
Reblog this post [with Zemanta]

6 kommentarer:

Ermin sa...

Hej ,vilken bra sajt du har ,fint skrivet och väldigt bra innehåll.Vad kul att du har enklapengar.net i din blogg lista och visar vårt feed.Tack ,är det något jag kan göra för dig i gengäld så hör gärna av dig.

Ha en fortsatt bra dag och lycka till!
Hälsningar Ermin

Pontus sa...

Hej,

Om du är sugen på att länkbyta kan du gärna kontakta mig: pontusekenberg@me.com

ha det bra!

Marknadsföring sa...

Intressant att ge bort ett helt inlägg till att sälja in ett bolag. Tyvärr får det konsekvensen: "Vad har han för incitament till det?"

Allt gott

Magnus

Anonym sa...

...please where can I buy a unicorn?

Ken sa...

Har kollat lite på företaget, verkar riktigt intressant och som du sa så är hemsidan verkligen läcker.

Internetblogg sa...

Riktigt intressant, tackar.

The Most Popular Traffic Exchange